sobota, 5 września 2015

Sobotni kącik modowy #1

Jesień zbliża się do nas wielkimi krokami i wraz z zakończeniem wakacji zakończyły się także upały. Wychodząc na dwór mam wrażenie, że jesień już nastała.
Dlatego też dzisiejszy post chciałabym poświęcić naszym niezawodnym, kochanym i nieśmiertelnym RAMONESKOM, które niedługo znowu u nas zagoszczą!

Chyba nie muszę się za bardzo rozpisywać nad ich zaletami..

  • są wygodne, 
  • ponadczasowe, 
  • pasują do codziennej jak i wieczorowej, bardziej eleganckiej stylizacji,
  •  nadają charakteru,
  •  sprawiają, że cały outfit wygląda ciekawie i wyjątkowo 

Dodatkowo są one łatwo dostępne w sieciówkach i można trafić na naprawdę dobrą okazję.
 Ja osobiście kupiłam swoją 2 lata temu i nadal kocham ją tak samo jak na początku. Jest ona przeze mnie używana bardzo często podczas jesieni jak i wiosny i uważam ją za jeden z moich najlepszych zakupów.
Poniżej zaprezentuję kilka propozycji z popularnych sieciówek:



Bershka



















H&M









Mango




















Zara

Reserved


Lubicie ramoneski? Nosicie? :>
//A.

1 komentarz:

  1. Lubię, mam świetną z Mohito, a teraz poluję na płaszczyk zamszowy z Mohito :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za dodany komentarz :) zachęcamy do obserwowania nas - Twins :>